[스크랩] You Mean Every thing To Me ( Neil Sedaka)

2007. 11. 1. 18:36좋은 음악

 
You Mean Every thing To Me ( Neil Sedaka) You are the answer to my lonely prayer 당신은 나의외로운 기도의 답이에요 You are an angel from above 당신은 하늘에서 온 천사에요 I was so lonely till you came to me 당신의 놀라운 사랑으로 With the wonder of your love 내게 올때까진 너무 외로웠어요 I don't know how I ever lived before 당신이 없었을때 어떻게 살아왔는지 You are my life my destiny 당신은 나의 인생 나의 운명 Oh, my daring, I love you so 오 나의 사랑 당신을 너무나 사랑해요 You meam everything to me 당신은 나의 전부입니다. If you should ever ever go away 만약 당신이 정말 가려한다면 There would be lonely tears to cry 그곳에는 외로운 눈물 The sun above would never shine again 해는떠도 빛나지않을거에요 There would be teardrops in the sky 그곳에는 하늘에서 떨어지는 눈물뿐 So hold me close and never let me go 그러니 제 곁에서 떠나지 마세요 And say our love will always be 그리고 우리의 사랑은 영원할거라고 말해주세요 Oh, my darling I love so 오 나의사랑 당신을 너무나 사랑합니다 You mean everything to me 당신은 나의 전부 So hold me close and never let me go 그러니 저의 곁에서 떠나지 마세요 And say our love will always be 그리고 우리의 사랑은 영원할거라고 말해주세요 Oh, my darling I love you so 오 나의사랑 당신을 너무나 사랑합니다 You mean everything to me 당신은 나의 전부 입니다.
 
출처 : h.s.p.myblog
글쓴이 : 풀향기 원글보기
메모 :