[스크랩] 루이 암스트롱 -What a wonderful World !

2007. 9. 20. 11:54좋은 음악


 
루이 암스트롱 -What a wonderful World ! I see trees of green, red roses too, I see them bloom for me and you And I think to myself "What a wonderful world" I see skies of blue, and clouds of white, The bright blessed the day, and the dark say good night And I think to myself "What a wonderful world" The colors of the rainbow so pretty in the sky. Are also on the faces of people going by I see friends shaking hands saying "How do you do?" They"re really saying "I love you" I hear babies crying I watch them grow They"ll heard much more than I"ll ever known. And I think to myself "What a wonderful world" yeah, I think to my self. "What a wonderful world" oh, yeah. 이 아름다운 세상에서! 나는 초록이 무성한 나무들과 빨간 장미를 바라 봅니다. 그들은 그대와 나, 우리를 위해 활짝 피어 있지요 그리곤 혼자서 생각합니다. 이 얼마나 멋진 세상인가요 나는 푸르른 하늘과 하얀 구름을 바라봅니다. 환한 빛은 낮을 축복하고 어둠은 잘자라고 인사하지요 그리곤 혼자서 생각합니다. 이 얼마나 멋진 세상인가요 하늘을 가로지른 고운 무지개의 색깔은 거리를 지나는 사람들의 표정에도 가득하네요 악수를 나누며 "안녕?"하고 인사하는 친구들을 봅니다. 그 말은 바로 "당신을 사랑해요"라는 거지요 아이들의 울음 소리가 들리네요 그 애들이 자라나는 것도 지켜보아요 그들은 내가 아는 것보다 더 많은 것들을 배우겠지요 그리곤 혼자서 생각합니다. 이 얼마나 멋진 세상인가요,그래요 그래요,혼자서 생각합니다. 이 얼마나 멋진 세상인가요,아, 그렇지요




출처 : h.s.p.myblog
글쓴이 : 풀향기 원글보기
메모 :